12 листопада 2020 р. в рамках Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти»  (у дистанційному режимі) був проведений майстер-клас "Практичні методи професійної саморегуляції фахівця в умовах карантину".

Модератор – Панкратова О.Л., голова правління Громадської організації «Об’єднання психологів, психотерапевтів та реабілітологів «Відновлення».

Учасники вебінару ознайомились з методами активізації процесу самопізнання, підвищення самооцінки і позитивного ставлення до себе й своїх можливостей, навчились різним технікам експрес-регуляції емоційних станів та дізнались про навички довільного контролю. Все це допоможе учасникам у запобіганні емоційного вигорання через зниження рівня професійного стрессу, а також допоможе в роботі по формуванню вмінь та навичок щодо профілактики і корекції професійно обумовлених деформацій і деструкцій особистості.

В майстер-класі прийняли участь 63 педагогічних працівників, серед яких: керівники та консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників, керівники (директори, заступники, завідувачі) закладів освіти усіх типів, практичні психологи, соціальні педагоги, вчителі.

 Сертифікати за участь у  майстер-класі "Практичні методи професійної саморегуляції фахівця в умовах карантину" можна завантажити за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1WV_N9ZtEi03uZX_c4Am1oKSBEtSPA3En

 

Вдячні Панкратовій О.Л. та всім учасникам вебінару!

11 листопада 2020 р. в рамках Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти»  (у дистанційному режимі) було проведено  On-line едьютон-вебінар «Система психолого-педагогічного супроводу професійного розвитку педагогічних працівників в умовах реформування освіти». 

Модераторами вебінару стали к.психол.н., доцент, завідувачка  Афанасьєва Т.О., к.держ упр., доцент Кравченко Т.В. кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР.

Учасники вебінару визначили ефективні методы та умови професійного розвитку педагогічних працівників в умовах реформування освіти. Обговорювали питання ефективных форм и засобів впливу спеціалістів психологічної службы на підвищення професійної и особистісної компетентності педагогічних працівників. Був представлений исследований роботов и практических психологов и соціальних педагогів закладів освіти м. Енергодара: Павленко Т.М. психолог Центру профессионального образования педагогических працівників, представила систему психолого-методичного супроводу профессионального обучения спеціалістів психологічної служби (с досвіду роботи психологічної служби м. Енергодара); Котляревська О.О. розкрила особливості взаємодії психолога и педагога в умовах сучасних викликів практичний психолог; Решетняк Ю.Ю. розповіла про специфіку використанции інформаційних технологій у взамодії с педагогами; Сежченко І.М. презентувала особливості впровадження здоров'язбережувальних технологій в роботі с педагогами ЗПО; Наход С.В. і Шалапан Н.А. представила дієвість емоційного інтелекту, як нового ресурса педагога.

В оn-line Едьютон-вебінарі прийняли участь 50 осіб, серед яких: керівники та консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників, керівники (директори, заступники, завідувачі) закладів освіти усіх типів, практичні психологи, соціальні педагоги, вчителі.

 

Сертифікати за участь в  On-line Едьютон-вебінарі  «Система психолого-педагогічного супроводу професійного розвитку педагогічних працівників в умовах реформування освіти» можна завантажити за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1DPxeD3s5CJRATe1lUWrprONK8-OZHWLt

 

Вдячні спікерам та всім учасникам вебінару!

 

 

Шановні колеги!

Запрошуємо взяти участь у роботі

Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти» 10-12 листопада 2020 року

 

On-line Едьютон-вебінар

Система психолого-педагогічного супроводу професійного розвитку педагогічних працівників в умовах реформування освіти

11 листопада 2020 р.

Час проведення: 13.00

Мета заходу: пошук ефективних методів та умов професійного розвитку педагогічних працівників в умовах реформуванння освіти

Категорія учасників: керівники та консультанти Центрів професійного розвитку педагогічних працівників, керівники (директори, заступники, завідувачі) закладів освіти усіх типів, практичні психологи, соціальні педагоги, вчителі.

Модератор: Афанасьєва Т.О. к. психол. н., доцент, завідувачка кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР

 

Афанасьєва Т.О. к. психол. н., доцент, завідувачка кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР

Проєктування професійного розвитку педагогічних працівників в умовах суспільних викликів

 

Кравченко Т.В. к. держ.упр. н., доцент кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР

 

Павленко Т.М.  центр професійного розвитку педагогічних працівників

Психолого-методичний супровід професійного розвитку спеціалістів психологічної служби (з досвіду роботи психологічної служби м. Енергодара)

 

Бєлан О.О. практичний психолог Енергодарський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня-дошкільний навчальний заклад" № 6 Енергодарської міської ради Запорізької області

 

Організація роботи психолога з педагогами в умовах дистанційної освіти

Котляревська О.О. практичний психолог
Енергодарський навчально-виховний комплекс №5 Енергодарської міської ради Запорізької області

 

Психолог плюс педагог: підтримка в умовах сучасних викликів

Решетняк Ю.Ю. практичний психолог Енергодарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Енергодарської міської ради Запорізької області

 

Використання інформаційних технологій у взаємодії з педагогами

Сежченко І.М. практичний психолог
Енергодарський центр туризму, краєзнавства та спорту Енергодарської міської ради Запорізької області

 

Впровадження здоров’язбережувальних технологій в роботі з педагогами ЗПО

Наход С.В. практичний психолог
Енергодарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Енергодарської міської ради Запорізької області

 

«Емоційний інтелект: новий ресурс педагога чи нові вимоги?»

 

Шалапан Н.А. соціальний педагог
Енергодарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Енергодарської міської ради Запорізької області

 

 

Реєстрація:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScF57dNUFSkMHPDL5YpBcxcO-3Iz2hyHCN75_VV5dvJbvwtbA/viewform?usp=sf_link

 

 

On-line  Майстер-клас

Практичні методи професійної саморегуляції фахівця в умовах карантину

 

12 листопада 2020 р.

Час проведення: 13:00

Мета заходу: демонстрація ефективних методів професійної саморегуляції фахівця в умовах карантину

Категорія учасників: керівники (директори, заступники, завідувачі) закладів освіти усіх типів, практичні психологи, соціальні педагоги, вчителі.

Модератор : Панкратова О.Л., голова правління Громадської організації «Об'єднання психологів, психотерапевтів та реабілітологів «Відновлення»

 

Реєстрація:

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeVabESmKxdkses7EkolwRNwXn84rqEElolx7gvwUETv4IFAQ/viewform?usp=sf_link

 

 

10 вересня 2020р. в рамках Тижня освіти дорослих-2020 було проведено On-line мозковий штурм на тему: "Психолого-педагогічний та організаційний супровід професійного розвитку педагогічних працівників в умовах карантину"

 

Керівник: доцент  кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР кандидат наук з державного управління Кравченко Т.В.

 

 

У заході прийняли участь 27 осіб, серед них: доцент,аспірант, завідувачі РМК, заступники директора, методисти, голова правління, вчителі, вихователь, практичні психологи, соціальний педагог, тренер, старший лаборант.

В ході мозкового штурму були прийняті в роботу наступні ідеї:

1)   Створити інтернет-ресурс (наприклад форум) для розміщення загальної та методичної інформації, рекомендацій по роботі, взаємообміну ідеями та робочими питаннями;

2)   Провести опитування серед педагогічних працівників з метою виявлення найпоширеніших проблем, потреб  та запитів під час роботи в умовах карантину;

3)   Організувати для педагогічних працівників тренінги психологічної підтримки, профілактики професійного вигоряння (очно або дистанційно в залежності від епідеміологічної ситуації);

 

4)   Створити чати взаємопідтримки для педагогічних працівників.

 

 

Шановні колеги!
ЗАПРОШУЄМО ВАС

до участі у роботі Всеукраїнської науково-практичної конференції
«ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
(у дистанційному режимі)
яка відбудеться 10-12 листопада 2020 року
Метою конференції є: об'єднання зусиль учених та практиків різних регіонів
України щодо осмислення досвіду та визначення перспектив і напрямів психолого-
педагогічного супроводу професійного розвитку педагогічних працівників у системі
неперервної освіти.
До участі запрошуються: науковці, педагогічні працівники, керівники закладів
освіти, працівники методичних служб та центрів професійного розвитку педагогічних працівників, працівники психологічної служби системи освіти, інші зацікавлені особи.
Форми участі у Всеукраїнській конференції: доповідь (у відеофайлах), стаття, тези, презентація, вебінар, майстер клас, тощо.

Учасники Всеукраїнської конференції отримають електронний сертифікат участі.

Участь у конференції, публікація тез доповідей і наукових статей здійснюється на безоплатній основі
Інформаційний лист

 

 

 

07-08 жовтня 2019 року співробітники Лабораторії прийняли участь в тренінгу “Розвиток професійної компетентності педагогічних кадрів закладів освіти”, який провела кандидат педагогічних наук, доцент Івашньова Світлана Володимирівна, заступник директора з наукової роботи ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка. Тренінг був присвячений формуванню розуміння та вмінь складання індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогів

 

16 травня 2019 на базі КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» відбувся обласний семінар: «Психолого-педагогічний супровід організації освітнього процесу в умовах НУШ», в якому прийняли участь працівники психологічної служби Запорізької області.

Керівники семінару: Афанасьєва Т.О., Чемодурова Ю.М.

Семінар відбувся у формі проектно-діяльнісної гри. В ході заходу практичні психологи та соціальні педагоги створили модель психолого-педагогічного супроводу організації освітнього процесу в умовах впровадження Концепції нової української школи. Під час семінару було розроблено проект «Психолого-педагогічний супровід освітнього процесу в умовах НУШ», який кожен з учасників може реалізувати на практиці.

 

 

 

 

03 березня 2019 року  на базі комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради науково-дослідною лабораторією «Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти» пройшов очний тренінг «Професійний супровід саморозвитку педагогічного працівника».

 

 

Тьютори:
Афанасьєва Т.О., к. психол. н., завідувач кафедри менеджменту освіти та психології, головний науковий співробітник Лабораторії;

 Берегова О.А., к. філол. н., доцент кафедри філософії та           суспільно-гуманітарних дисциплін.

 

 

 Під час роботи тренінгу були розглянути такі питання: розвиток професійного мислення педагогічного працівника; особливості психолого-педагогічної взаємодії з дітьми, з батьками на засадах особистісно-зорієнтованого підходу; психологічні бар’єри та стереотипи в професійній діяльності педагога; професійна Я-концепція педагога та її розвиток;  проектування траєкторії професійного саморозвитку педагогічних працівників.

 

Фотозвіт

 

Презентація

 18-19 жовтня пройшов тренінг

«Організація супроводу професійного розвитку  педагогічних працівників в закладах освіти»

Тьютор: Байєр О.М., к. психол. н., завідувач кафедри дошкільної освіти.

 

17 вересня 2018 року на базі КЗ «Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти» ЗОР науково-дослідною лабораторією з проблеми «Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти» було проведено обласний науково-практичний семінар на тему «Організація супроводу професійного розвитку педагогічного працівника закладу освіти (підготовка менторів/тьюторів)».

 

Під час роботи семінару були розглянуті наступні питання:

 

Концепція професійного розвитку педагогічних працівників Запорізької області у системі неперервної освіти.

 

Технологія супроводу професійного розвитку педагогічного працівника закладу освіти (підготовка менторів/тьюторів).

 

Організаційна складова технології супроводу професійного розвитку педагогічного працівника закладу освіти.

 

У роботі семінару прийняли участь керівники закладів освіти, педагогічні працівники міста та області.

 

Матеріали семінару та фотозвіт.

 

 

 

 

25 – 26 червня 2018 року  на базі комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради науково-дослідною лабораторією «Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти» пройшов очний тренінг «Професійний супровід саморозвитку педагогічного працівника».

 

 

Тьютори:
Афанасьєва Т.О., к. психол. н., завідувач кафедри менеджменту освіти та психології, головний науковий співробітник Лабораторії;

 Берегова О.А., к. філол. н., доцент кафедри філософії та           суспільно-гуманітарних дисциплін, завідувач Лабораторії.

 

 

Учасники тренінгу стали  12 педагогічних працівників Запорізької області.  Під час роботи тренінгу були розглянути такі питання: розвиток професійного мислення педагогічного працівника; особливості психолого-педагогічної взаємодії з дітьми, з батьками на засадах особистісно-зорієнтованого підходу; психологічні бар’єри та стереотипи в професійній діяльності педагога; професійна Я-концепція педагога та її розвиток;  проектування траєкторії професійного саморозвитку педагогічних працівників.

 

Фотозвіт 

 

Презентація

 

 

 

16.03.2018 співробітники Лабораторії провели воркшоп з проблеми: 

«Проектування професійного розвитку педагогічних працівників як ключова складова управлінсько-організаційної компетентності керівника освітнього закладу» у рамках  

ІХ Міжнародної виставки  «Сучасні заклади освіти – 2018 р.» (м. Київ).

 

Мета заходу: ознайомити керівників навчальних закладів з проектуванням професійного розвитку педагогічного працівника в системі неперервної освіти.

 

Під час воркшопу були розглянути такі питання: 

 - міжнародний досвід організації професійного розвитку педагогів

 -  конструювання моделі професійного розвитку педагогічного працівника

 -  моделювання індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогічного працівника

 

Програма заходу

 

Презентація

 

Шановні колеги!

 

 

За посиланням

Ви можете пройти пробне тестування з сертифікації вчителів.

 

Використовуйте такі дані:

 

login: test

 

pswd: Test_2018

 

 

 

Успіхів!

 

Шановні Колеги!

 

20.12-21.12.2017 на базі комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради науково-дослідною лабораторією «Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти» пройшов очний тренінг «Професійний супровід саморозвитку педагогічного працівника».

Тьютори: Афанасьєва Т.О. к. психол. н., завідувач кафедри менеджменту освіти та психології, головний науковий співробітник Лабораторії; Байєр О.М. к. психол. н., завідувач кафедри дошкільної освіти, головний науковий співробітник Лабораторії; Чемодурова Ю.М. старший викладач менеджменту освіти та психології, старший науковий співробітник Лабораторії.

Учасники тренінгу стали слухачі дистанційних курсів «Дистанційний курс з поглибленого вивчення психології» для педагогів дошкільної ланки освіти, вчителів початкової школи, вчителів середньої та старшої ланки, керівників гуртків (16 педагогічних працівників Запорізької області).

 

Під час роботи тренінгу були розглянути такі питання: розвиток професійного мислення педагогічного працівника; особливості психолого-педагогічної взаємодії з дітьми, з батьками на засадах особистісно-зорієнтованого підходу; психологічні бар’єри та стереотипи в професійній діяльності педагога; професійна Я-концепція педагога та її розвиток;  проектування траєкторії професійного саморозвитку педагогічних працівників.

Фотозвіт 

Презентація

 

Дякуємо за активну участь!

 

Шановні Колеги! Дякуємо за активну участь у реєстрації дистанційного курсу! Реєстрацію закрито у зв'язку з повною комплектацією груп!

Відкрито набір слухачів на безкоштовний  дистанційний курс з поглибленого  вивчення психології для педагогічних працівників Запорізької області

Реєстрація відкрита з 10.11.2017 по 18.11.2017.


Реєстрація  для  педагогів  закладів  дошкільної  освіти  за  посиланням

Навчальний план


Реєстрація  для  вчителів  закладів  початкової  освіти  за  посиланням
Навчальний план

 

Реєстрація для педагогів закладів середньої та позашкільної освіти за посиланням
Навчальний план

 

Додатково  для  слухачів  дистанційного  курсу  у  грудні  2017  року  буде  проведено

тренінг «Професійний супровід саморозвитку педагогічного працівника». 

 

Чекаємо на Вас!

Воркшоп  «Проектування професійного розвитку педагогічних працівників як ключова складова управлінсько-організаційної компетентності керівника освітнього закладу»

16 травня 2017 в рамках ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи» пройшов  воркшоп  «Проектування професійного розвитку педагогічних працівників як ключова складова управлінсько-організаційної компетентності керівника освітнього закладу», який проводивсяміжструктурною науково-дослідною лабораторією з проблеми«Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти». Учасники (директори, заступники директорів ЗОЗ, завідувачі та вихователі-методисти ДНЗ, методисти РМК, представники ОТГ)  ознайомилися зспецифікою проектування професійного розвитку педагогічного працівника в системі неперервної освіти.

              Під час роботи воркшопу були розглянуті такі питання:міжнародний досвід сертифікації педагогічних працівників; впровадження проектування в системі неперервної освіти педагогічного працівника; проектування індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти.

Захід проводили співробітники лабораторії:

Берегова О.А. канд. філол. наук, доцент кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін, завідувач Лабораторії

Афанасьєва Т.О. канд. психол. наук, завідувач кафедри менеджменту освіти та психології, головний науковий співробітник Лабораторії

Байєр О.М. канд. психол. наук, завідувач кафедри дошкільної освіти, головний науковий співробітник Лабораторії

 

Чемодурова Ю.М. старший викладач менеджменту освіти та психології, старший науковий співробітник Лабораторії


Міжнародний семінар «Виклик багатомовної освіти в Україні»

18 травня 2017 р. співробітники міжструктурної науково-дослідної лабораторії з проблеми «Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти» відвідали міжнародний семінар «Виклик багатомовної освіти в Україні», який проводився Нарвським коледжом Тартурського університету та Запорізьким національним університетом. У робочих групах обговорювались проблеми, пов’язані з системою освіти в багатомовному та багатокультурному суспільстві. Відбувся обмін досвідом з головним спеціалістом із підвищення та перепідготовки працівників навчальних закладів Нарвського коледжу Тартурського університету Бабанською Тетяною Миколаївною.